loading

KALİTE POLİTİKASI

TENERA ENERJİ olarak faal halde olduğumuz;

“Kullanıcılara Yönelik Elektrik Ticareti, Dağıtım Trafo ve Panolarının Bakım Onarımı ” kapsamı dahilinde; vizyonumuz müşterilerimize, iş ortaklarımıza ve toplumumuza değer katmak üzerine kurulmuştur. Temel değerlerimizden vazgeçmeksizin alanında öncü bir firma olmanın ve bunu sürdürülebilir hale getirebilmek için Toplam Kalite Yönetimi ilkelerini benimsemek gerektiğini amaç ediniriz.

Bu doğrultuda:
İlgili taraf (İç/Dış Bağlam) ihtiyaç ve beklentilerini ve Müşteri memnuniyetini esas alarak değişen talepleri zamanında tespit etmek, taleplere hızlı yanıt vermek, zamanında projeleri gerçekleştirip teslim etmek, kaliteli hizmet ve rekabet edilebilir fiyat sunmak,
Müşteri tatminini sürekli kılabilmek adına yüksek teknolojiyi takip etmek ve etkin kullanmak, Müşterilerimizin, bizi diğerlerine de tavsiye edebileceği müşteri odaklı yaklaşıma sahip olmak,
Optimum kalite, güvenilirlik, hizmet ve verimlilik seviyesine ulaşmak için gerekli tüm çabayı göstermek,
Kaliteden tüm personelin sorumlu olması anlayışını benimsemek ve bu nedenle tüm personele kalite bilincini yerleştirmek, bilgi ve becerilerini geliştirecek eğitimleri sağlamak, uyuma ve yaratıcılığa teşvik etmek,
Kalite Sistemleri çerçevesinde bünyesinde düzenlenen meslek içi eğitimler ile çalışanlarının sürekli olarak bilgi, deneyim ve hizmet kalitesini arttırmak, sürekli gelişim ve toplam kalite yönetimi bilincini her aşamadaki çalışan ile birlikte kullanmak,
Personelin motivasyonunu sağlamak,
Toplum yararını gözeten felsefesi doğrultusunda çevreye duyarlı iş modelini benimsemek, kalite politikamızdır.

Bu doğrultuda kalite hedeflerimizi belirleyeceğimizi, sürekli iyileştirmeler yaparak, hedeflerimizi sürekli gözden geçireceğimizi ve bu politikamızı tüm çalışanlarımız arasında yaygınlaştıracağımızı taahhüt ederiz.